2008年11月22日 星期六

「野玫瑰之戀」演後座談會 15.11.2008


「野玫瑰之戀」完場後,大會設咗分享會,咁節錄咗當中嘅內容,俾無睇呢一場嘅朋友重溫番。


1. 演譯梁漢華呢個角色有無咩同大家分享?

高皓正答:
都真係好大挑戰。因為呢個角色真係有好多唔同層面嘅,咁佢由官仔骨骨教書,去到佢因為感情破壞咗本來有嘅婚姻,跟住到喪心病狂犯殺人罪嘅地步。咁我同漢華好唔同,我全部都未試過,有未婚妻又同個紅歌星一齊,癲咗啦總之就。所以掌握時需要花好多功夫,有好多嘢唔可以用我嘅經驗去配合劇情,好多嘢要去學去諗。我喺嗰段時間都不斷睇好多書去發展個腦點去諗,用我以前僅有一啲經驗去代入呢個角色。例如:我有一啲發嬲場面,其實以往我都會有呢啲情況嘅,可能未至於殺人,但我自己做嘅時候好享受,因為可以發揮以往一啲經歷。

2. 電影版同舞台劇版個結局雖然思嘉都是死去,但電影版漢華會知道個真相,而舞台劇係唔知道。咁到底個係無show俾觀眾睇定真係改咗?

編劇鍾燕詩答:
係特登改個故局,因為原著係寫於60年代初,以前個故事係一來漢華知道自己做錯事殺咗一個善良嘅女人,二來係要俾觀眾睇番成件事,原來嘉思唔係水性楊花,而係為咗保護自己心愛嘅人。我覺得依家劇場嘅觀眾太聰明了,要顧及番佢地,而唔需要畫公仔畫出腸,所以就未必有需要交待得太仔細,可以留番個空間俾觀眾思考,例如:如果漢華知道真相會有咩反應呢?或者講唔埋佢一世都唔知呢?等等…

焦媛答:
另外我都想補充少少,其實我哋唔係話淨係想講究竟漢華知唔知思嘉為咗佢定係點樣,而係根本上講緊愛情,我地個標題都係講世界最脆弱嘅野。當一男一女好愛嘅時候,就會咩都係好嘅,乜嘢都得嘅。但當真係面對現實環境嘅時候,思嘉真係跟咗漢華無錢無得生活嘅時候,大家都面對嗰樣問題嘅時候,現實出咗嚟係咪仲可以繼續落去呢?定係話「我愛你」三個字就可以生存落去呢?其實背後有呢一個問題帶出俾大家思考,所以漢華知唔知事實已經變咗唔係一個好重點嘅野。

3. 有一幕思嘉個好朋友,佢叫思嘉做女人而唔係佢個名,是否想藉此將說話講俾全部女人聽呢?

導演王嘉翊答:
其實「女人」呢一樣野我覺得係朋友之間一樣匿稱。

編劇鍾燕詩答:
即係其實我哋站在創作人立場嚟講,我哋就會睇嗰個角色究竟喺嗰個情景底下講乜野,我覺得佢哋兩個咁親密,咁就加一啲口頭禪嘅嘢去睇到佢地兩個真係好姊妹。如果觀眾閱讀到另一樣野,例如問題所講係咪講一啲女人嘅生存態狀之類,就要等觀眾自己去詮釋。

焦媛答:
其實思嘉呢個角色,佢係一個非常現代嘅女性,好敢愛敢恨,佢愛呢個男人咁佢真係覺得自己fall in love咗,咁佢就會好全心投入。但當發覺原來解決唔到問題嘅咁佢就會走,但如果你能夠從對白讀到一啲嘢出嚟,咁証明我地真係做到啲野。(笑)

4. 今次劇入面用啲歌係咪同電影版完全一樣?

導演王嘉翊答:
唔係,其實電影入面嘅歌只係用咗5首。而其他用嘅全部都係葛蘭姐姐嘅經典歌曲,或者其他由佢主唱嘅電影歌曲。

5. 小劉好鍾意思嘉又等咗佢5年,但點解到最後佢會俾個老闆咁對佢呢?

陳健豪答:
俗言有云「因愛成恨」,你越愛一個人,當佢唔鐘意你嘅時候呢,嗰個反應可以好極端。我自己覺得小劉得唔到思嘉,所以好恨要佢。自己得唔到所以要借助其他嘅力量令呢個女人日日喺佢身邊,等自己可以見到佢,咁佢就好開心。

6. 將電影野玫瑰放喺舞台上面,有冇加入新元素?

導演王嘉翊答:
如果有睇過電影版,天林叔喺鏡頭方面運用得好好,令到電影畫面好豐富。但如果每一個screen 都放上舞台,就會個劇變得好長,所以就要作出取捨。咁今次音樂劇,重點係點樣串埋所有嘢,咁某啲場次用咗歌詞去表達佢嘅意思。而所謂新元素就係加咗好多葛蘭其他歌入去,我自己覺得好開心,因為我本身好鍾意聽葛蘭嘅歌,而發現佢某啲歌曲好適合夾落呢個劇入面。同埋小劉呢個角色係豐富咗嘅,係幾個唔同嘅電影人物加埋變成一個人。

文:陳圓

沒有留言: